Головні зміни C-Class Coupe та Cabriolet полягають у переробленому дизайні передніх бамперів, впровадженні віртуальної панелі приладів та модернізації двигунів. Також з'явилися нові системи допомоги водію та деякі преміальні опції від старших за класом родичів. Зі старту продажів новачки будуть доступні з трьома варіантами моторів на вибір. Базові модифікації з індексами C 200 та C 220 d розбавлять топовою машиною AMG C 43. Доречи базовий бензиновий силовий агрегат має об'єм 1,5 літри та поставляється з 48 Вольтовою гібридною системою керування турбіною. Незважаючи на скромний об'єм цей агрегат розвиває 181 к.с. Турбодизель також додав у потужності і екологічності, тому на фоні постійних скандалів з дизельними двигунами конкурентів він є непоганою альтернативою бензиновому мотору.
З виходом нових версій Mercedes-Benz C-Class Coupe та Cabriolet значно поліпшилась якість оздоблення інтер'єру та додалися опції які були доступні лише за додаткові кошти. В базову комплектацію оновлених купе та кабріолету потрапили світлодіодні фари, що потроху стає стандартом у цьому класі автомобілів. Нарешті німці замінили аналогові прилади на цифровий екран, який має діагональ у 12,3-дюйми та вдало поєднується з 10,2-дюймовим монітором розташованим у центральній частині торпедо. Досить епатажно виглядає спортивне 3-спицеве рульове колесо с сенсорними кнопками керування бортовим компьютером.
Серед цікавих та високотехнологічних опцій слід згадати активний радар, який бачить аж на 500 метрів уперед та функцію DISTRONIC з можливістю використання інформації з навігаційної системи. З великою ймовірністю можна прогнозувати про підвищення цін, але всього на декілька відсотків. Тож, у Європі вартість купе стартуватиме з позначки у 35 тисяч євро, а кабріолет коштуватиме ще на 3 тисячі дорожче...